نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
3690
-
الف
+

نقشی که «تام کروز» از چنگ پردرآمدترین بازیگر جهان ربود!

دواین جانسون» یکی از موفق‌ترین بازیگران ژانر اکشن سینمای جهان در جدیدترین مصاحبه از نقشی سخن گفته که آن را از دست داده است.

به گزارش آی فیلم2، «دواین جانسون» یکی از موفق‌ترین بازیگران ژانر اکشن سینمای جهان است که فلم های موفقی در کارنامه هنری خود دارد.

وی که در صفحات اجتماعی خود همواره به سوالات هوادارانش پاسخ می‌دهد، در جدیدترین صحبت های خود از نقشی سخن گفته که بسیار دوست داشته آن را ایفا کند اما نقش را از دست داده است، این نقش، کرکتر مرکزی فلم «جک ریچر» بوده که در سال ۲۰۱۲ میلادی منتشر شده است.

وی در پیوند با این موضوع گفت: نقش، جک ریچر به تام کروز داده شد و در زمانی که برای نقش آفرینی در این فلم برای من منتفی شد، موقعیت دیگری ایجاد شد تا نقشی که برای آن ساخته شده بودم را ایفا کنم؛ یعنی نقش «لوک هابز» در سری فلم های «سریع و خشن».

او در ادامه گفت: در دنیای سینما بسیاری از بازیگران وجود دارند که برای یک نقش خاص رقابت می کنند چرا که در زمینه‌هایی مثل شباهت‌های ظاهری، رنگ پوست، اندام و ... مشترک هستند. خوشبختانه برای من، بازیگران مشابه زیادی وجود ندارند. پس تمامی نقش‌هایی که از ابتدای فعالیتم بازی کردم برای شخص من طراحی و ساخته شده بودند البته غیر از فلم جک ریچر. این فلم حدودا برای ۱۰ سال پیش است و زمانی که تام کروز بزرگترین ستاره فلم های سینمایی در جهان بود، اما من نبودم.

گفتنی است فلم «هابز و شاو» با بازی دواین جانسون با استقبال خوبی روبرو شد و جانسون فلم« گشت‌وگذار در جنگل» را در سال روان میلادی در دست اکران دارد.

بیشتر بخوانید:

نسخه جدید سری فلم «سریع و خشن» رقیبی جدی برای «انتقام جویان»؟

ع ا

نظر شما
ارسال نظر